polisen håller koll....



Hej igen :)

23:29


åh vad vi längtar efter bebisen nu...har beräknad förlossning imorgon...men jag kommer gå över tiden..
inget har hänt.har bara massa förvärkar till och från..visst allt kan hända så snabbt och sätta igång snabbt..men nä kommer garanterat att gå över tiden...till nästa vecka nån dag säkert....
men bebisen kommer väl när man minst anar det...nu när man väntar & väntar som en tok så händer inget..men sen när man minst anar det så sätter det säkert igång...jaja bebisen kommer när h*n är klar där inne helt enkelt !
Imorgon ska jag och älskling ta en lååång promenad med hundarna :) fast jag får skit ont i magen och måste stanna en stund då & då..så ska jag tvinga ut mig på en promis..vem vet man kanske påskyndar det hela =) man kan ju alltid önska hehe...

typiskt att pappa ska åka till norge och jobba på söndag..då kommer han säkert missa det hela..synd =(
så vet man väl inte när han kommer hem riktigt....eller han brukar väl vara borta 1-2 veckor sen hem ett tag och samma veva igen..
jaja inte så mycket att göra åt..får väl mms en bild på våran älskade knodd sen till han =) om han inte är hemma då det kan man inte veta nu...jaja det visars sig om han är hemma eller inte...


urk har sååå ont i ryggen =( värker som faaan....
läcker lite från pattarna oxå...(okej inte så trevlig för er att veta kanske men det är ni som läser så)
har en massa förvärkar då & då....

Ja nu vet ni läget med mej...

snart ska hundarna ut och kvälls/natt pinka..få se när det blir sängen för oss..snart skulle jag tippa på..är bra tröttis nu...

just ja idag så åkte en polis bil precis här vid vägen mellan oss och psyk grannarna..polis bilen åkte upp till vändplan och sen vidare på vägen..så dom åkte förbi och kolla läget vid grannarna....
hmmm våra älskade grannar,,,,så mysigt att ha såna grannar hahah eller inte !!!usch vad trött jag är på dom!! idiot efter idiot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nää bloggar imorgon när jag vaknat till liv...
ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0