onsdag...god natt...



God kväll...

22:31


nu har vi precis kikat klart på en film...baksmällan...hur bra som helst,en rolig & sjuk film hahahah =)
har gaaaalet ont i ryggen....har haft det sen jag vaknade imorse....
bebisen har haft hicka i magen nu på kvällen :) hihi...och det är full fart i magen..mest på kvällarna =) och h*n är lugnast på morgonen när jag vaknat & klivit upp...så det blir nog en kvälls bebis hehe...
h*n brukar bli helt vild på kvällen :) och på dan är det fart på h*n med men på kvällarna är det helt galet i magen heheh =)

Nä vi ska ta & lägga oss snart....ska plocka undan lite..borta tänderna,rasta hundarna och lägga oss !!!

aj aj vad min rygg värker =(

Bloggar imorgon när jag vaknat!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0