onsdag..fan vad tröttsamt det här är !



Hej !!

12:37


Fan vad jag börjar bli trött på det här nu...

har haft värkar hela natten..allt mellan 7-10 minuters mellan rum,,,somnade vid 00:00...vaknade vid 03:00 av en bamse värk..gick upp och satt vid datorn osv...var vaken till 06:30 då gick vi och la oss...somnade och vaknade vid 10:30...inga värkar alls då...hmm...duschade och fixa mig..pappa ringde och kolla läget hur det var med mej :)
sen ringde jag förlossningen och berätta läget...så prata vi på...så vid 14:00 har jag tid dit för undersökning..för att se att allt är bra med mig och bebisen !! så vi får se vad dom säger där..om jag är öppen nått eller så...

väckte älskling vid 12 tiden...så han klev upp och duscha,käka frulle osv..och om ett tag ska vi åka till v-ås...

ska ta och fixa lite nu !

Bloggar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0