onsdag..3 dagar kvar till bf !



God morgon.....

10:16


Vaknade vid nio tiden imorse..älskling hade nyligen gått upp med så han sov längre idag än vad han brukar hehe =)
käkade frulle och så..sen ringde jag mamma och snacka lite...mamma & pappa var i skbg...så mamma & tommy kom förbi hit och lånade 2 muggar med kaffe haha..för tommy hade ingen ström vid sig den skulle komma tillbax vid 12 :)
så dom åkte sen upp till tommy där pappa är och fixar med släpet..sen skulle alla dom komma hit för att pappa ska hjälpa till och fixa tommys bil som står i vårat garage...så dom alla dyker upp här snart igen =)

har inte hunnit duscha än..ska ta och göra det sen när dom åkt igen...

3 dagar kvar till bf...börjar känna på mig att jag kommer gå över tiden..hoppas inte !!!!!!! iofs så kan det ju sätta igång när som helst men ändå känns det som att jag kommer gå över tiden...jaja det visar sig helt enkelt !!!!

Näpp bloggar lite senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0