onsdag morgon..värkarna är igång...


04:12


Hej mitt i natten .....eller kanske god morgon redan :)

Vaknade före 03:00 tiden utav värsta mördar värken...klev upp för det gjorde såå ont..hade haft flera värkar innan men somnat mellan dom så jag vet inte alls tiden mellan dom...så fick jag mess av älskling kring 03:00 tiden han fråga hur det gick och undra om jag sov =) så jag messa tillbax att jag precis hade klivit upp för jag fick en värk osv...

så det har vart allt från 7-15 minuters mellan rum mellan värkarna..men sen har det tom gått 20 minuter mellan en osv..
men får fortsätta att ta tid på värkarna och se om det närmar sig 5 min mellan värkarna..då ska man åka in på bb....

har inte messat mamma änu..ska ta och göra det snart..hon vill gärna veta hur det går..så sa hon igår att jag skulle messa om jag fick värkar osv..

har mega ont i skallen oxå.....är nog för att jag knappt fått nå sömn igår natt och idag...


Nä ska kika runt lite på nätet sen ska jag ta en varm dusch...det hjälper lite mot värkarna ialf...

Bloggar senare igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0