onsdag kväll..ska försöka & sova nu!



God kväll på er .....

23:01


sitter här & ugglar ;-)

har värkar då & då..dock inga regelbundna...suuck ! kan inte allt sätta igång snart så man slipper denna "plåga".....
nu går man som på nålar och väntar & väntar på att nått ska hända..man kan inte slappna av till 100% heller..
så sover jag så fruktansvärt dåligt..så är jag som en jävla zombie på dagarna..inte alls kul...om jag skulle få sova om nätterna skulle jag inte klaga så här mycket men fan man har ju 0 krafter när man vaknar...
blir väl att jag sitter här om några timmar igen...som i natt & igår natt...

nää gud vad det ska bli UNDERBART att få ut bebisen när h*n väl vill ut...vilken befrielse att slippa allt det här sen...väntan känns så jävla lång nu...

Alla i min familj går och tänker på det varje dag & ringder o hör hur jag mår och hur det går osv..
kristoffers föräldrar tänker på det varje dag med..
mormor är lika spänd som vi :)
till och med mormors syster från finland undrar hur det går hehe...
och pappas ena syster från finland hade messat idag o fråga hur det gick med allt...haha alla bryr sig & tänker på oss..känns kul ialf =)

och så är jag & älskling super duper duper nyfikna på våran älskade bebis i magen...nu vill vi ha ut h*n !!!!!!!!!!!!

nä nu ska jag ta och borta tänderna o göra ett försök att sova..få se när jag vaknar o har DUNDER värkar..eller tänk om jag skulle få sova några timmar..vore underbart ! jaja ni märker väl om jag natt bloggar inatt =)

just ja skolstart för josefin imorgon..(lillesyrran) spännade spännande..hon börjar ju i en ny skola...i kolsva =) kommer nog gå galant !!!

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0