Nu har vi tamme tusan provat allt :)

21:55


Fyfan vad vi har hållt igång idag...är helt SLUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

först gick vi ju en lång promenad runt byn + lite till...hem och käkade osv...sen nån timma efter gick vi en till lååång promenad..upp till tommy bla och lite här & där sen hem...
så har jag fått massage...och så har vi haft myspys i sängen nyss haha...så nu har vi tamme tusan provat allt =) så vi är galet trötta nu kan jag lova hahaha...så nu får vi hoppas på att det händer nått :)
har faktiskt kännt av mycket mer av värkarna idag...nyss hade jag skita ont i magen och det höll i sig en stund sen släppte det...så jag har värkar men oregelbundna....

just ja efter myspyset så tog jag ett varmt bad i badkaret oxå =) bebisen vart galet vild när jag låg där i varma vattnet hehe...
sköönt var det....startade precis tvättmaskinen som var typ överfull....måste ju ha rena kläder om det sätter igång..när vet man ju aldrig så lika bra och tvätta och ha allt rent som man behöver ha med sig..(alltså mina kläder) bebis kläderna o sånt är redan nerpackat i bb väskan....packar ner mina kläder där när det är dax att åka in på bb....


så om 40 min är tvättmaskinen klar då ska jag hänga upp det på tork..får bli inne på torkstället så det torkar snabbt för det regnar ute just nu....

åh vad bebisen rör sig i magen just nu...nästan på gränsen att det gör ont ibland ju....men snart har vi våran älskade bebis...då slipper jag min stora mage äntligen haha..

Nää bloggar innan jag lägger mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0