min rygg går av snart =( .....



God kväll =)

21:22


uhh vad ont jag har i ryggen =(  haft en massa kraftigare förvärkar idag...ryggontet hänger ihop med förvärkarna..
jaja på dan så åkte vi till fagersta..han hämta ut det han skulle därifrån..sen handla vi lite..käka "mat" från statoil..jag åt en sallad och älskling köpte korv med mos :) sen åkte vi hem med varorna vi handlat...var hemma nån timma..sen åkte vi till mamma & pappa...det var vid 15 tiden vi var hos mami & papi..väl där så prata vi på osv..älskling kika på doms ena dator osv...
sen på em/kvällen så fixa dom mat till oss....gottgott =) så slapp vi göra mat när vi kom hem ,bra det haha...
ja så rulla timmarna iväg..vid 19 tiden åkte vi hemåt...åkte förbi pållarna så klart..stanna inte denna gång utan vi körde bara förbi..dom stog och käka gräs typ längst bort i hagen =) min älskade pola vad hon anpassar sig bra !!!!
13 dagar sen dom åkte hästarna..och dom har anpassat sig kanon bra i sina nya "hem " :) känns så skönt !!!!!
så kul att pola känner igen mig så klart...( det är klart hon gör det eftersom vi kännt varann i typ 7 år) så när jag kommer så kommer hon gåendes mot mig :) ibland får mig sig ett gnägg =) då blir man helt varm i hjärtat..sen när jag kommer så säger jag alltid till henne : hej mammas bebis..så spetsar hon öronen mot mig och kommer genast =)
så har jag alltid sagt till henne så hon känner igen frasen :)....min älskade plutta !!!


Nu är tea hemma med sin son :) hennes son heter Isak .....skönt för henne att förslossningen är överstökat..jag har det framför mig ja :) vill bara att allt ska sätta igång så vi får våran älskade knodd....
men det kan sätta igång när som helst =) 2 dagar kvar till bf..o visst kan jag gå över max 2 veckor..men men inte såå långt kvar för mig hoppas jag...

Men ryggvärken blir bara värre & värre för varje dag känns det som..det bränner och gör galet ont nästan hela tiden =( inte det minsta roligt.....så vi får hoppas på att bebben kommer snart....

Älskling är ute nu och klyver ved =) det är ju typ mörkt hehe..men men det är min älskling det :)

Nää bloggar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0