Min fina Amapola !!! ( uppdatering:18:00)


Lägger upp dom 2 finaste korten jag tog på hästarna !!!
Amapola är den bruna & holly är den prickiga för er som inte vet !








Uppdatering:

Nu är vi hemma igen...för en timme sen typ kom mamma & comp förbi här och så åkte vi med dom till hed...
var där en liten stund sen ringde jag åsa och sa om vi kunde komma förbi för jag glömde skicka med flughuvan till pola..så vi tog pappas bil och åkte dit...vi gick till hagen där pållarna är..när vi går längst vägen så får pola syn på mig och gnäggar !!! åhh min älskade amapola !!!!!
la på henne flughuvan och stog och klappa henne en stund & prata med åsa..sen så åkte vi hem...
pola var lite tittig av sig såg jag..hon vet inte riktigt vart hon hamnat...och hon har fått en ny hästkompis och vet varken ut eller in...men när hon fattar att där ska hon vara så kommer det bli bättre..klart allt känns förvirrande för henne ! saknar ju sin gormis...som hon vart bästa kompis med i flera flera år...
så det känndes i hjärtat när hon gnägga åt mig..som om hon mena : mamma vart är jag ?....
men men som sagt när hon lärt känna holly bättre så blir det bra och när hon "landat"....

älskling håller på med maten..blir potatis,fiskpinnar och fisksås...gott gott !!!!!

vid 15:00 tiden kom en spekulant på bilen och kika...och han köpte den..så nu har vi ingen bil...så därför så var vi till mamma & pappa och låna deras bil...för pappa ska till norge o jobba imorn men åker med en annan så därför kunde vi låna bilen..sen har ju mamma en bil..så det var ju kanon att vi kunde låna ena bilen...
på onsdag ska jag till barnmorskan i fagersta igen..för att se att bebben växer på bra osv.....

Nää bloggar senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0