men vafan...god natt !



Hej igen..

05:17


har värkar men då & då bara...suck ! det var ju rätt intensivt inatt...men nu börjar det bli längre mellan värkarna...gaahh !
har inte messat mamma än...eftersom det inte har hänt nått spec med värkarna..vill inte väcka henne i onödan !!
käkade precis två ägg mackor :) har ont i huvudet fortfarande...
älskling slutar jobbet om typ 45 minuter......

har inte orkar duscha heller...får göra det senare...tänkte att jag ska ta och lägga mig igen och se om jag kan somna eller hur det blir...har galet ont i skallen...pga av tröttheten !!

så nää natti natti så länge...bloggar senare sen !!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu har jag varit i stallet, tyvärr dog hon inte direkt utan i hagen av inre skador :(

2009-08-19 @ 10:11:06
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0