Måndag..vecka 40+2 idag...



God dag...

11:30


idag är det måndag....är i vecka 40+2 idag...igår vid 22 tiden fick jag en värk...men inge mer än så...
men jaja vi får hoppas att det blir nångång denna vecka bebisen kommer :)
prata med mamma nyss och hon har tappat rösten nästan helt...stackare hehe..och hon hade ont i halsen fortfarande....
imorgon ska mamma till fagersta och göra nått...så jag sa att jag kan hänga med...så jag tänker på nått annat än bebisen i magen :)

sitter & tittar på förlossnings kliniken just nu på tv4 fakta....snart är det min tur =)

Vi alla längtar ihjäl oss efter bebisen nu !!!!!

Nää bloggar lite senare !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ingen aning, inte hört så mycket om det.. :/

2009-08-17 @ 11:45:43
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0