Måndag..BVC kommer hit idag...



Hej !!

11:55


Igår kväll var Enya jätte kinkig...vet inte vad det var med henne..hon sov knappt nått utan bara var vaken och grät då & då..
vi prova med allt..men inget hjälpte typ...hon somnade på kristoffers bröst vid 00:00 tiden...efter att hon fått mat...sen så la jag mig i soffan oxå tänkte att snart vaknar hon att jag lika gärna kan lägga mig i soffan den stunden..vi vaknade vid 04:00...då ville hon ha mat igen..så då åt hon och sen gick vi alla och la oss i sängen..fick greja med henne en timme innan hon somnade om i sängen..sen vaknade hon vid 08:00 och ville ha mat...då fick hon mat och sen gick kristoffer upp och ut med hundarna..jag och enya låg kvar i sängen..så somnade jag & enya om :) så vaknade jag vid 10:30..klev upp och käka frukost..och prata med mamma osv..sen vaknade stumpan :) då fick hon mat igen...
jag duschade precis och fixa mig...startade tvättmaskinen för en stund sen oxå..ska snart ta och vika in den torra tvätten i skåpet...
om 3 timmar kommer BVC hit...

nää ska kika runt lite på nätet och sen bädda sängen osv...

hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0