måndag...5 dagar kvar till bf..bm idag...



God morgon.....

09:43


Vaknade rätt tidigt idag....vid 09:00....har tänkt på tea i natt :) eller när jag gått på toa på natten så har jag funderat hur det går för henne...eftersom hon åkte in på bb igår...spännande spännande !!
aja klev upp och kissa i en burk haha...fick den av barnmorskan i fagersta sist jag var där...skulle morgon kissa i den idag och ta med den till min bm på em :) hohooh då vet ni det med, kanske för mycket fakta på morgonen =)
käka frulle osv...nu sitter jag här...har fått minst 2 nya äckel myggbett på foten..får nya vaje jävla natt...klias så fruktansvärt mycket...

idag är det svalare ute...tack gode gud för det =) !!!!!!!!! regnade tidigare imorse såg jag..nu är det mulet å skönt!!! det gillar jag =)

Nä ska ta och ringa mamma och kolla om hon är vaken =)

5 dagar kvar till bf....


just ja hade världens sendrag i vaden i natt...FAN vad ont det gjorde....gör skit ont nu med =( helt öm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0