måndag...12 dagar kvar till bf !



God morgon måndag....

10:46


Usch vilken jobbig natt det har vart...har sprungit på toa hela natten känns det som...var ap trött imorse när älskling väckte mig...bebisen trycker på rätt rejält mot blåsan nu...är kissnödig hela tiden typ....och jag går på toa minst 3 gånger per natt...alltså minst..så inatt var jag väl och pinka typ 5 gånger...det känns när man vaknar att man inte fått sina sömn timmar...
ja nä usch vad jag längtar tills bebisen kommer !!!!!!!!!!! så man slipper dessa "krämpor" och så....ska bli underbart att få ut vår älskade knodd....så som vi längtar =)

Älskling var till banken för en stund sen och löste in sitt bil lån =) skönt!!! så boka han tid med banken på onsdag...(för att ta ett nytt lån)...så vid 13 tiden på onsdag ska han dit..och sen på onsdag vid 16:00 ska vi till barnmorskan oxå...

idag ska vi till kristoffers föräldrar...dom ska bjuda på mat och så...så vi ska väl dit på em..

12 dagar kvar till bf !!!

på söndag fyller min storebror år!!! undra vad man ska köpa han då...det får vi fundera...och på lördag är det marknad här i skinnsberg....

tänk inte nu i helgen men nästa så har jag beräknad förlossning.....uhh :) hoppas verkligen att jag inte går över tiden..vad trist det skulle vara..men men bebisen kommer när h*n är klar där inne helt enkelt...

Bloggar lite senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0