måndag kväll...40+2...



God kväll !!!

20:39


Har precis plockat & fixat lite...tömde diskmaskinen nyss oxå....
tommy ringde nyss från jobbet & fråga hur det gick för mig :) alla är lika spännda som oss hehe...ah sen ville han snacka med kristoffer om nått !
nu känns det som ihållande mensvärk fast ondare..har hållt i sig ett tag nu.och har ont i svanken till & från..åh herregud vilken lång väntan det är..dom här dagarna går i snigelfart :) hehe...få se hur många dagar jag går över tiden..hitills är det ju två dagar!!! jaja bebisen kommer väl när h*n är klar där inne =)

imorgon kommer mamma vid 11 tiden hit...och hämtar upp mig..så åker vi till fagersta...till jessica och hälsa på henne en sväng..sen ska mamma göra nått i fagersta...sen när vi är klara där så skjusar hon hem mig igen!!!

är såå himla trött...det här tar alla mina krafter..är helt slut i kroppen.....

Nää bloggar senare igen....

Kommentarer
Postat av: Sara

Men guud va du verkar ha jobbigt så här på slutet!! Fan va dryg, att va helt slut innan de ens har börjat.

Me wille hade jag väl lite sammandragningar, men ingen som gjorde ont. Sen 10 dagar före bf gick vattnet, och efter de satte värkarna igång...

Aja... hoppas den bestämmer sig för att komma ut snart då!! Och att förlossningen går bra!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0