Måndag kväll...


22:39


Satan vad seg blogg.se är...tog evigheter att logga in....jaja nu är jag här ialf :)
Enya ligger och sover i vagnen ..hon åt vid 20:40 typ...så somnade hon i min famn på en gång efter hon ätit klart..hade henne en stund i famnen sen la jag ner henne i vagnen där hon fortsatte och sova..så lagade älskling mat så åt vi..vart hemmagjord pizza..hur gott som helst...nu ligger älskling och sover här i soffan :)
få se när plutten vaknar & vill ha mat igen då...tänkte vara vaken tills dess och sen när hon ätit ska vi alla lägga oss i sängen och sussa..

Nää bloggar imorgon !!

Ha en bra kväll....

just ja imorgon är det redan 1:a september...på fredag fyller jag år..hela 20 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0