måndag 22:23...mer värkar nu !

22:23


Har haft flera värkar nu på kvällen...typ 20 minuter mellan värkarna..men sen så avtar dom och så är det uppehåll längre osv...gahh är helt jävla slut redan...när det kommer & går...är mer död än levande ju...
så ska man orka föda sen nån dag oxå....nu är jag så trött på att vara gravid!!!! var mysigt i början och mitten men nu är det en "plåga"....nu vill vi bara ha ut innehållet :)

snart ska jag lägga mig...eller försöka och sova åtminstone !!!

Älskling åker snart till jobbet oxå....

Nää bloggar imorgon när jag vaknat & så...ska upp kring 10 tiden..för mamma och comp kommer kring 11 tiden hit...
måste hinna duscha,ut med hundarna osv osv....men ska ringa mami imorn bitti och höra när hon kommer..men kring elva skulle hon vara här sa hon...

Ha en bra kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0