magbilder vecka 40+1


God dag....

13:07

Tog nyss 2 magbilder med min mobil som jag ska lägga upp här tänkte jag :) blir nog sista magbilen..sen blir det bara bebis bilder ;) hihi....
hitta oxå några bilder på nova & theo som jag ej visat här....
Älskling är ute och klipper gräs...sa åt han och göra det för sen när bebben kommit så kanske han inte är så sugen på att klippa gräs det första han måste göra när vi kommer hem från bb hehe....gräset växer ju som tusan...eftersom det regnar och är fint osv..

har haft "små" värkar nu sen jag vaknade..men inga såna där mega värkar som jag hade igår kväll & natt....

funderar på om jag ska ta och dammsuga idag..kanske blir sista dammsugningen innan bebben kommer =) vem vet...
det blåser som fan ute...på gränsen till storm ju.....

Nä nu ska jag ladda upp lite bilder här !


här är bilderna :)

magbild vecka 40+1



magbild vecka 40+1


Nova & theodor



Theodor & nova


Theodor

Kommentarer
Postat av: Jenna

hehe ja hoppas h*n vill titta ut snart då :) tror hon gick över 1 vecka ungefär.. kommer inte ihåg exakt hur många dagar.. :P men de gick jättefort när de väl satte igång. förstå vad hemskt och ligga flera dygn med massa värkar.. ryser av tanken.. hehe :) har du känt av förvärkar idag då?

2009-08-16 @ 15:07:56
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0