Lördag..har bf idag....



God morgon lördag....

11:15


idag har jag beräknad förlossning..men inte blir det idag jag ska in och föda =) eller ja det vet man ju aldrig men ja jag känner på mig att det kommer dra ut på tiden..säkert till nästa vecka nångång....

Vaknade efter 10 tiden..utav att jag var så jävla kissnödig,kändes som om blåsan skulle sprängas vilken sek som helst haha..sen var jag suuuper hungrig haha =)
älskling klev upp och duscha..sen på med kläderna och ut med hundarna...så jag gick och duscha,klädde på mig och fixa mig..så käka vi frukost...
om en stund ska vi ta oss en lång promenad med hundarna..puuhh kommer dö haha...nämen kommer få skit ont i magen o måste ta pauser...jaja det går nog bra...tar nog bara lite längre tid =)

ska ta och starta tvättmaskinen snart oxå..men nu ska jag ringa mamma och höra läget där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0