lördag kväll...1 augusti...



God kväll !!!

22:00


Har precis kikat klart på en film som gick på tv1000...
älskling tar en dusch just nu =) är tamme tusan varmt ju.....jag är varm hela tiden...
nu verkar värmen komma tillbax...suuuuck !! jag som njutit av att slippa denna värme ett tag.....
åhh 14 dagar kvar till bf !!!!! har haft en del "stickningar" i magen idag....har inte haft det förut....eller det strålar eller hur man ska förklara....
fötterna värker på som vanligt.....och har foglossning.....åh kan inte bebisen komma snart !! orkar inte vara gravid längre...känns som om jag vart det i evigheter haha...men snart är det över och så får vi våran skatt :)
vad vi lääääängtar !!!!!!!!!!!!!!

imorgon ska jag sova ut !!!!! är såå tröttis...den här dagen har tagit mig på krafterna! har vart spänd o nervös och ledsen över hästarna..och sen när allt var över så kännde jag bara puuhhh....
det tar ett bra tag för mig att vänja mig att hästarna är borta...dom har ju "alltid" gått där...
men det blir bra med tiden..känns bara så konstigt nu....så är man själv klart ledsen....men jag har ju aldrig skicka iväg min pola till nån annan förut..så det är klart att det känns...det är ju naturligt !.....
det är ju min älskade prinsessa !!!!!!!<3 älskar henne sååå mycket !!!!!


Nää jag bloggar imorgon när jag vaknat till liv.....

Ha en bra kväll så hörs vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0