Kvälls promenad..



God kväll...

19:30


Vi kom nyss hem från en lång promenad....Enya sov hela långa vägen i vagnen..hon sover forfarande i den :) fast här i vardagsrummet...
det små dugga lite när vi gick..men när vi nästan var hemma så börja det dugga mer..tur att det inte spöregna :)
vi gick bla förbi vid herrgårdsängen där uppe på vägen..där var det MASSOR med folk och värsta dunka dunka..det var skogsmästarna som hade nå fest där o "lekte" nå lekar hehe..så kom vi där mitt i allt haha..gick igenom hela folkmassan med enya och hundarna.dom hade ilaf vett i skallen när vi gick förbi för då "skrek" dom inte och stoja...sen när vi var förbi en bit så börja dom igen hehe..det var snällt att dom lät bli att väcka lilla enya med sitt skrik och stoj....

har så ont i axeln...gör jätte ont...måste spänna den på nått sätt när jag bär enya..

hungrig börjar jag oxå bli...få se vad det blir att käka sen då...
verkar inte komma nå bra på tv heller...typiskt..men snart börjar allt bra igen...ett + med hösten :)

Nä nu ska jag ringa mor min !

Bloggar senare..

Måste fota enya imorgon så jag kan lägga upp bilder här i bloggen på prinsessan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0