jag hatar denna värme!!!


God kväll !


20:59



ojdå har inte bloggar på väldigt länge ser jag....sorry !! men har haft fullt upp....
dammsög & städa lite på dan...sen åkte vi till mamma...visa upp bilen :) hade med hundarna dit oxå...kita fick busa av sig med brorsan hugo =) dom sprang runt o härja haha.....sen var wilma ute och lekte och hade sig...shira lunka runt som vanligt haha....
men fyfan vad varmt det har vart idag....alltså helt sjukt varmt....fan vad jag hatar denna värme...inte det minsta roligt eller skönt...nä fyfan vill ha molnigt o "kallt"......men nejdå det ska vara idiot varmt hela tiden...har knappt blåst nått ju...suuuck !
jaja vi käka mat hos mamma...och käka glass & så...gottgott !!!! josefin & kristoffer tvätta mammas bil när vi var där hehe..
var där några timmar..sen åkte vi hem med dogsen vid 18 tiden....väl hemma så gav vi hundarna mat och så...
sen så åkte vi hem till kristoffers föräldrar och visa upp våran nya snygga bil =) satt där en stund..vart bjudna på glass även där...gott i den här hettan!!
vid 19:30 åkte vi hemåt igen...till byn för att mamma hämtade pappa (som kom hem från norge) hos en som han åkte med från jobbet...så sen kom dom till byn för att dom skulle hämta pizza och så kika pappa på bilen..men dom hade lite brådis så pappa får prov köra bilen nästa gång vi åker till mams & paps...

åkte även förbi pållarna när vi åkte till & från till mamma..när vi åkte dit så stog det en motorccykel där vid hagen typ så åkte vi förbi lite sakta för att kolla in pållarna :) så såg vi att dom stog och fota hästarna hehe :) så det var såna som var på en tur för att fota allt och inget :)

fan vad mina fötter värker...nå enormt mycket :(
så har jag såå ont i ryggen med...och svettig ......gaahhh.....ingen kul alls =(
9 dagar kvar till bf..få se när bebben behagar att komma ut ! snart hoppas jag.........

vi är mega trötta nu...så det blir nog sängen för oss ganska snart tror jag.....

så jag bloggar imorgon när jag vaknat ....

Ha en trevlig kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0