jag bara klagar & klagar på värmen...



God kväll..

22:05


urk vad mycket mygg det är ute nu...helt galet mycket....tommy kom förbi för en stund sen för att han skulle hämta sin cross från vårat garage....så vi stog ute och prata på bra länge....sen så åkte han..och kristoffer följde med han för att tommy behövde hjälp med att lassa av crossen...så tommy skjusar hem kristoffer sen när dom är klara...

har ont i fogarna så in i fan....har en massa förvärkar varje dag...bebis kom snart :) vi orkar inte vänta längre hehe...
åh vad varmt det är...ja jag vet att jag tjatar om det..men det är TOK varmt...
nu kom älskling hem precis =) nu ska vi ta nått att käka...är bra hungrig !!

blir att sova sen tror jag..är bra trött !!!!!!!!!

Bloggar imorgon när jag vaknat till liv..

Ha en bra kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0