Jag är trött och lycklig...



God kväll....

19:00


usch vad trött jag är nu...ska lägga mig ner och vila snart här på soffan men ska koka vatten först...
den står på plattan just nu....
idag var allt folk här..trevligt men jobbigt faktiskt...man är helt ur form fortfarande..man orkar inte med allt sto hej..så nu är jag helt slut och har huvudvärk...

enya somna ju på vagn promenaden vid 12 tiden..sen vaknade hon vid 15:30 tiden..då fick hon mat sen somnade hon om:) tröttisen..så sov hon nån timma till...tommy,anna och barnen kom hit vid 15 tiden...för att kika på enya och gratta kristoffer på hans födelsedag idag...

man kan inte se sig mätt på enya..hon är så fruktansvärt vacker !!! våran älskade dotter,..fy vad jag är lycklig !! en underbar pojkvän och en underbar dotter..kan inte bli bättre....älskar dom nå enormt mycket !!!!!<3


Nä nu ska jag gå och se om vattnet kokar...

just ja susanna gav enya en barnvagns regskylt :) jätte fin!!! tack!

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0