hundhår precis över allt...



Hej !!!

12:57


jag fattar inte hur mycket hundarna hårar,,jag dammsög och skura hela huset igår...och idag tog jag med en torr mopp för att samla upp hundhår o sånt från golven..jävlar det såg ut som om jag inte städat på en månad..seriöst...är parkett golv värre ?..eller det verkar som det att dom drar till sig hundhår o sånt extra mycket...
jaja mattorna får vara ute nån dag till....så får jag dra med moppen imorgon igen för att samla upp en jävla massa hundhår..
om ett tag ska vi upp till tommy en sväng..hälsa på barnen....sen senare åker vi till kristoffers föräldrar och ska käka mat..skönt så slipper man laga själv haha =)

Näpp jag bloggar senare igen.....

Kommentarer
Postat av: sanna

jag rider ju i knäppmora, hos min "låtsas" mormor :)

2009-08-03 @ 20:19:39
URL: http://sannaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0