Godmorgon söndag...6 dagar kvar till bf..



God morgon!

11:11


Vaknade vid 10:30....hade kunnat sova längre men var så kissnödig och hungrig haha =)
så jag klev upp...älskling var redan vaken..han hade vaknat vid 08:00 tiden och gått upp då .....
det är skit varmt ute..eller jag har inte vart ut än men prata med mamma nyss och pappa sa att det var dö varmt ute...usch !!!
på em kring 15 tiden ska vi alla till tommy ...för att fira han :) för idag fyller han år...hela 25 år! GRATTIS BROR !!!!!
han fick ju sitt paket av oss(mig & kristoffer) igår redan,vi kunde ju inte hålla oss haha....

imorgon är det måndag och det innebär barnmorskan för min del =) skönt att besöka min barnmorska och inte den där tanten i fagersta..skönt & slippa henne..tur att jag bor i skbg så jag slipper henne i fagersta haha...tacka jag vet min snälla barnmorska :)

nu är det 6 dagar kvar till bf....bebis vi alla väntar på dig =) känner på mig att jag kommer gå över tiden...eller har bara en sån känsla att bara för att man väntar/längtar efter bebisen så kommer jag gå över tiden...men men bebisen kommer när h*n är  klar där inne helt enkelt !!! bara och vänta och se =) inget man kan påverka direkt....

Nä nu ska jag ta och bädda sängen & plocka och dona lite..sen besöka duschen !!!!

Bloggar senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0