Godmorgon lördag..7 dagar kvar till bf !


God morgon lördag...

10:15


vaknade vid halv tio tiden.....usch vad jag har sovit dåligt inatt....gått på toa säkert en 7 gånger och kissat..och så har jag vaknat o vridit och vänt mig...har nog inte sovit många timmar i natt sammanlagt...så jag är skit trött nu...usch :(
vet hur trött & irriterad jag kommer vara mot em/kvällen....

är sjukt varmt ute redan.....suck vad jag hatar värmen !!!!!!!!!!!!!

7 dagar kvar till bf.....få se när h*n behagar att komma ut =) hoppas jag inte går över tiden...eller visst nån dag är väl inte hela världen..men inte 2 veckor då skulle jag bli galen !!!!!!!

Det är marknad här i skinnsberg idag..det har redan börjat :) men vi ska dit kring 14-15 tiden...
mamma & pappa & comp kommer dit då med :)

Nää nu ska jag duscha & greja !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0