God natt lördag..



God kväll !!!

22:21


Enya och älskling ligger och sover här i soffan just nu :) Enya somnade precis..innan det har hon legat vaken i min famn och kikat runt ett bra tag...sötisen...
tidigare ikväll så somnade jag faktiskt i soffan...sov max en timma..men det gjorde mycket..känner mig piggare nu...
ska försöka sova lite längre imorgon på dan så man har änu mer ork till natten.....


tänkte vara vaken tills enya ska äta igen sen ska vi lägga oss..hon kommer nog vakna vid 23 tiden och vill äta..så lika bra att vara vaken tills då o sen lägga oss...


nää nu ska jag lägga mig ner och vila..är trött..men snart får jag sova :) ja nån timma ialf innan hon ska ha mat igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0