fredag natt...värkar & värkar..



Hej mitt i natten...

01:48



så sitter man här igen...gick och la mig en stund efter att jag publicerat förra inlägget...orkade ligga kvar en timma typ sen gav jag upp...kan verkligen inte somna när värkarna kom mellan 10-15 minuters mellan rum..
nu ligger värkarna på ca 7-11 minuters mellan rum...åhh tänk om det sjunker och vi får åka in..tänk om det är dax inatt...fyfan vad underbart det vore ! men jag ska inte hoppas på för mycket då blir man bara så jävla besviken om det inte blir dax..
det har man nu trott i flera nätter..
hela kvällen och nu på natten har det stråla konstant nere vid svanken gör så förbannat ont..fast jag ligger ner med...
det har det bara gjort då & då förut..men nu är det i hållande...

messade till älskling nyss och uppdatera läget..han skrev att hoppas fan på att intervallen inte blir längre nu..att det håller sig och går neråt i minuterna =)

ja hoppas kan vi ju alltid göra..men kan man inte göra...

vill inte messa mamma än..om minuterna skulle öka och bli längre i mellan..vill inte väcka henne i onödan..messar henne om det blir kortare mellan värkarna...

Aja vi får hålla tummar & tår..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0