fortfarande 7-10 min intervall mellan värkarna..


Hej mitt i natten !

02:59

Hej nu har jag suttit här bra länge & kikat runt på nätet och så..
börjar fan bli jävligt hungrig haha....men ska se om jag kan hålla mig eller om jag måste ta nått o äta..
ska försöka och lägga mig...
värkarna kommer med 7-10 minuters mellan rum fortfarande...få se om det avtar senare eller om det håller i sig.
ja det visar sig...

åh vad trött jag kommer att vara när jag ska upp kring nio tiden..gaahhh !!!!!!!!!!
ska ju ringa bm då..eller hon har tele tid halv tip till halv elva..men ska gå upp liite innan halv tio ....

Bloggar när jag vaknat eller så..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gick elva dagar över tiden.. Jag gick först med värkar med 6 minuters mellanrum på natten och ca 20 min mellanrum på dagen i 4 dygn innan vattnet gick. Sen efter det tog det 5 timmar såp var hon ute. :)

2009-08-21 @ 13:41:35
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mia är på bb i västerås, o jag mormor är så jävla nervös, klockan 23 ska jag ringa BB o höra hur det går för min dotter, hon stackarn har inte sovit på 3 dygn, Är så in i helvete orolig, men jag vet att min dotter är så smärttålig och stark som en oxe, så det här klarar hon, men som mamma är man så orolig. Pusi Mia, Kämpa på, här sitter man alldeles tårögd o väntar o få kalla sig mummu, visste inte att det tar så inihelvete på krafterna o bli mummu. Pusi Pusi älskade dotter.

2009-08-21 @ 22:48:29
Postat av: Emelie

Har du fått bebisen? Kram!

2009-08-21 @ 23:19:49
Postat av: Sara

Jätte grattis till eran lilla dotter!!!! Skriv om förlossningen sen när du orkar... :) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0