Enya är bara för underbar...



God kväll...

17:14


sitter & slö tittar på tv...Enya ligger här i soffan brevid mig och sover :) för en liten stund sen så åt hon..hon somnar alltid som en stock direkt efter maten...går knappt att rapa henne efter maten för hon somnar verkligen direkt och sover så djupt hehe..söt stumpan !!!!!!! men efter många om och men går det hehe....

älskling är ute i garaget och målar fönster....har fan inte sovit nått på dan...säger/tänker att jag ska göra det men det blir aldrig av...men ska lägga mig ner och vila/sova i soffan snart...sen när älskling kommer in får han ta henne en stund så jag kan vila...

vi har inte vart på nån promenad idag..har regnat till & från hela dagen...men det är ju en dag imorgon med...

fan vad jag har ont där "nere"...gör skit ont att bara sitta...känns som värsta mega onda blåmärket...nää fan värre känns det...
men på ett ungefär...typ att muffen är misshandlad hahahaha...så känns det....jaja det blir väl bättre med tiden...

alltså man kan verkligen inte se sig mätt på Enya....har haft henne i famnen här i soffan flera timmar..man kan bara sitta och glo på henne hur länge som helst..hon är så fruktansvärt vacker och underbar....
vad vi älskar henne !!!!!!!!!!det bästa som hänt oss....

Nä nu ska jag lägga mig ner här i soffan och kika på tv...

bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0