Enya 1 vecka imorgon...



God kväll...

18:58


gud vad det regnar nu...typiskt när tvätten hänger ute..men skit samma :)
Nyss så somnade Enya i vagnen..efter mycket om och men..hon var lite missnöjd och vrång hehe...
men somnade när jag körde med barnvagnen över tröskeln in till köket :)

älskling är ute i garaget och grejar med fönster..det har ju inte blivit av på länge eftersom han byggt altanen osv..så nu tar han tag i fönsterna igen...
jari (min morbror) och patricia och doms barn var hit tidigare idag..för att gratta älskling som fyllde år igår :)
så han fick present kort till team sportia..det fick han även av mormor & morfar igår :) så nu kan han shoppa loss där hehe..

vi var även på en promenad....skönt med varmt som fan var det ute då...enya sov i vagnen hela vägen..hon gillar att vara ute..

älskling var till apoteket och köpte mig en till top..fast xxl denna gång haha..så mina tuttar får plats i den...han köpte mig en i v-ås när vi var på bb i storlek xl men tuttarna fick det trångt haha..men den han köpte idag passa mycket bättre...

ja nu vet ni även det hahah =)

Börjar bli hungrig igen..vart kvar tacos från tidigare idag...blir att äta den när älskling kommer in..

ska ta och vila/sova sen oxå..är helt färdig...huvudvärk har jag med....

Vi är såå trötta men sååå lyckliga :) vår älskade dotter <3 vi älskar henne mest av allt på denna jord!!!!!!

Nää ha en bra kväll...

Imorgon blir Enya 1 vecka !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0