det här suuuger !



17:13

Fan vad det här suuuuger !!!!!!
är så jävla trött konstant.....får inte sova nått på nätterna pga av monster värkar...

ah vi åkte ju till förlossningen...var där vid 14:00 tiden...älskling fick inte ens komma in där utan fick vänta utanför...det satt flera män utanför..öhhm? pga av svininfluensan stog det....happs...fick träffa en bm..
fick gå in till ett rum där vi prata o jag fick lägga mig ner på en säng..hon la sån där grejs runt magen som är kopplad till en apparat..där man såg bebisen hjärtslag..o den mätte värkar osv..så tog hon blodtrycket på mig..fick ligga där i 15 minuter i rummet...sen kom en läkare in och babbla på..fråga om allt vatten gått igår osv..sa att jag vart helt blöt om trosorna + brallorna så det kom skapligt..så fråga han om det kommit mer..sa att det ev har kommit mer men är inte hundra..inte så att det blivit blött igenom trosorna ialf..det vart ju så igår när vattnet gick..

så sa han att allt såg bra ut..maskinen märkte av att jag fick en värk där inne under dessa 15 minuterna som jag låg där..
doktorn sa att om det kommer mer vatten så ska jag höra av mig och komma in imorgon...annars avakta..
och dom låter det gå två dygn när vattnet gått om inte värkarna sätter igång så sätter dom igång en...

ja så det är bara och väänta & vänta då...fan vad trött jag är på det här nu..är helt utmattad i hela kroppen.känns som om jag sprungit 3 maraton lopp idag..så jävla slut är jag dag ut och dag in...

är 100% säker på att natten blir en plåga igen..att jag får sova i 2-3 timmar sen vaknar jag av värkarna och får gå upp o vara vaken hela natten..sen avtar det säkert på morgonen som det gjort hitills dessa 2 nätter !!
fan har ju haft rätt täta värkar under hela natten men sen blir det längre mellan värkarna och sen avtar det ! så har det vart i 2 jävla nätter...

men om det blir likadant inatt så ska jag ringa imorn fm och berätta läget..o sen fråga när jag ska bli i gång satt...imorgon kväll vid 19:00 tiden har det gått två dygn..då lär dom ju sätta igång mig då om det inte hänt nått tycker man !!!


nä fan det här suger fan .......inte det minsta kul alls..alla väntar & hoppas på att det ska sätta igång...till och med min mormor ringde mig idag & fråga hur det gick osv :)
och pappa ringde ju från jobbet idag o fråga hur det gick =) han jobbar ju i norge :)

Nääää nu får ungen ta och komma ut !!!!!!!!!!

bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0