det här ska fixas....



Heej !!

13:28


Ringde nyss till saras salong i kolsva..för att förra året fick jag ett present kort av mamma & pappa...helkroppsmassage dit..men jag var så dum så jag inte tog det på en gång utan jag tänkte att jag skulle ta det i vinter eller så..
men så vart jag gravid...och så vart det som det vart...för hanna som masserade där vid saras salong har slutat men hon skulle massera på dom som hade present kort..ialf så har hon inte hört av sig så jag ringde till saras salong..och hon sa att nähe har hon inte hört av sig..nä sa jag jag..så hon skulle lämna en lapp till den där hanna att hon ska ringa upp mig..om hon inte hör av sig inom en vecka så ska jag komma in på saras salong så skulle dom ordna nått !
fan att jag inte tog massagen innan jag vart gravid..okej inte för att jag visste att jag skulle bli på smällen...
men nu kan jag ju inte ta den =( så få se vad hanna säger om typ kristoffer kan få ta massagen eller om jag ska få pengarna tillbax eller hur vi gör..få se vad hon säger helt enkelt...för det är inget man kastar bara bort..det var en dyr present ju..och den går ut den 4:e september....

så ringde jag mamma nyss och sa allt det här..så om jag åker in på bb innan det här är fixat så får hon lösa det med dom..för det ska bli fixat..antingen att kristoffer får gå på massagen eller pengarna tillbax..eller att dom fixar så jag får ett present kort till saras salong i stället (klippning,färga håret eller så)....jaja det löser nog sig !!!!


Mamma & pappa ska till tommy vid 14 tiden..för pappa ska såga med tommy.och mamma ska passa ungarna så länge..för anna jobbar..så mamma fråga om inte jag oxå kunde komma upp dit då..
så jag & älskling ska dit då med..men först ska vi käka nått..älskling skulle komma in snart för han är snart klar med att klyva all ved :) duktiga killen =) det var ju määängder med ved han klyvit...

Näää bloggar lite senare !

Hmm nu har bebisen vart för lugn i magen känner jag..annars brukar det vara FULL fart i magen hela dagarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0