BVC har vart här...



hej hej....

16:18


Nu har BVC vart hit..eller dom kom lite efter 15:00...dom prata och gav massa papper och sånt till mig...sen vägde dom Enya..hon vägde 4010 :) en stor tjej hehe...pluttan!! hon sov i min famn hela tiden medans dom var här :) men vaknade till när hon skulle vägas så klart...så åkte dom sen...och så fick enya mat...nu ligger hon i vagnen och bökar hehe..
vi ska nog ta en promenad snart...hoppas bara att det inte börjar regna...ser ut som om det blir regn snart...

orkade inte dammsuga idag..är inte i form för det än...så det får vara tills jag orkar helt enkelt....
har ialf tvättat och sånt idag....

Nää nu ska kika runt lite på nätet och hoppas på att enya somnar i vagen..annars får jag ta upp henne och lalla med henne:)

Bloggar senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0