Bloggar en snabbis...



God kväll..

21:38


älskade Enya ligger och sover just nu så jag passar på att snabb blogga :)
hon har sovit i snart 4 timmar non stop :) & hon åt vid 17 tiden senast..så nu väntar jag bara på att hon ska vakna så ska hon äta sen ska vi lägga oss..man vill ju inte väcka ett sovande barn..men snart lär hon väl vakna och vara hungrig =)
jag somnade på soffan tidigare ikväll..som kanske en timma..den timmen hjälpte massor..vad döds trött innan nu är jag mycket piggare...Älskling ligger och sover här i soffan just nu....

var nyss ut med hundarna så dom fick kvälls pinka..till & med dom är trötta hela tiden nästan :) en stor omställning även för dom...kita är helt salig :) älskar verkligen enya...

Nä nu börjar plutten låta...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0