Bilder på vår älskade dotter !


08:51


Hej !

Älskade Enya är så snäll så..man kan inte se sig mätt på henne..så otroligt vacker hon är våran älskade tjej!!
vad skönt det var att komma hem igår..men idag ska vi tillbax till v-ås till bb...för jag har en sån där kiss "påse" som kisset kommer i..för hade så svårt att kissa efter förlossningen..så idag har påsen suttit i 3 dagar och idag ska den bort..sen ska enya vägas där med..

så nu vid 09:00 ska jag ta bort slangen o det...sen ska jag försöka att gå igång kisseriet :)
hoppas att det kommer igång snabbt...fast jag vette fan varför vi ska dit...eftersom jag ska ta bort den själv hemma..jaja ...

älskling & enya ligger och sover i sängen nu =) natten har gått jätte bra..hon äter och gör sitt sen är hon kanon nöjd!

ska ta och ladda upp 2 bilder på vackra enya så ni får se hur fin våran bebbe är =)

förslossnings berättelsen kommer en annan dag & lite annan "Info" :)..när jag har ork och lust helt enkelt..

Skriver igen när jag har ork o lust !!!






Kommentarer
Postat av: nathalie

stort grattis till eran fina tjej gumman! :) hoppas att allt gick bra! :) PUSS!

2009-08-25 @ 09:32:02
Postat av: Jenna

Gud så söt! Jättefin liten tjej! Hoppas allt är bra med er :)

2009-08-25 @ 11:24:27
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så vacker, så fin. ENYA vi är så glada att du finns.

Pusi från mummo.

2009-08-25 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0