Bebis vi alla väntar på dig !!!



God kväll...

22:04


Efter 14 tiden åkte jag och älskling upp till tommy och comp...mamma,pappa och jossan var redan där...
satt inne en stund med mamma och barnen..sen gick vi ut på baksidan där pappa,tommy och jossan var...
papi & tommy sågade och grejade...ungarna lekte på..och josefin satt och måla...en skit snygg tavla..alltså sån där "barntavla" där det är numrerat vilken färg ska vara vart..men det blir KANON snyggt..jag och kristoffer skulle få en utav dom...tack syster yster =)
ja vi vart där några timmar...lekte massor osv...
kring 17:30 åkte vi därifrån..till affärn en snabb sväng sen var älskling in på systemet...sen for vi hem..gav hundarna kvälls mat och jag rasta dom ...happs sen for vi iväg till riddarhyttan..med vedklyven för kristoffers pappa skulle låna den...
så vi vart där ett tag oxå...

ja och sen väl hemma igen så gav jag hundarna ett varsitt hundben..kita har ätit upp sin och shira tuggar på sin än..vi käkade ..och nu sitter jag här..prata med mami i tele för ett tag sen å...det är full fart på bebisen nu i magen...det var ju "lugnt" där ett tag men nu är det verkligen full rulle i magen igen =)


sitter och skriver med tea på msn nu..
hon berättar lite om allt..hur allt gått osv..hon fick ju en son i måndags :)

ohh vad jag har ont i ryggen =( herregud vad jag läängtar tills bebisen är ute så man slipper alla dessa krämpor...
ska bli såå skönt..och slippa min stora mage..nu är jag trött på att vara så här stor & klumpig hahaha !
nu längtar vi alla efter våran knodd...vi alla är lika ivriga =)

Bloggar lite senare igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0