bebis kom nu !!!!! ( uppdaterat 23:38)



Hej igen....

22:07


fy satan vilken foglossning jag har...kan knappt gå....får gå jätte sakta men det gör så in i helvetes ont ialf!!!!!
och har haft rätt mycket förvärkar nu på kvällen...har det just nu med......
bebis kom ut snart...vi alla väntar på dig =)

trött som tusan är jag med...blir snart sängen för oss...helt slut av ingenting typ.....bebisen suger alla mina krafter...har noll energi kvar i kroppen.är helt öm i kroppen för att jag är så trött nu !.är döds trött direkt när jag vaknar på morgonen...för att jag sprungit på toa hela natten...åh det är sååå jobbigt att gå och kissa stup i kvarten på nätterna..nä nu får bebben ta och komma snart !!!!!!

Bloggar imorgon när jag vaknat och så..

Uppdatering:

23:38

Hej :) vi sitter o kollar på beck på 4:an som vi redan sett förut :) men det kommer inget annat bra så vi kikar på den fast vi redan sett den...
men nu sluta den precis..nu ska hundarna ut och kvälls pinka sen ska vi lägga oss...

Bloggar när jag vaknat & så...


Ha en bra kväll !!

Kommentarer
Postat av: sanna

vi har två halvblod, och en d-ponny som ser ut som en nordsvensk och två små shettisar som vi ska hyra ut nästan vecka, så snart har vi bara tre hästar kvar :) ja usch, det lät kanske inte så kul, men det är ju inte för evigt :)

2009-08-04 @ 09:50:29
URL: http://sannaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0