åhh bebis vi väntar på dig !



God kväll....

17:16

Herregud vad trött jag är...vi käka mat nyss...så nu är man trött,mätt och belåten =)
har vart trött hela dan....eftersom jag gick på toa fleera gånger inatt...kändes som om jag gick på toa varje timme typ...
är mega kissnödig nu sista tiden..fast jag knappt dricker nått så måste jag springa & pinka stup i kvarten...
så bebisen trycker på bra mycket på blåsan.....
idag har jag inte haft mega värkar..det har tryckt o känts som om bebisen trycker sig neråt..så känns det ju när jag har haft riktiga värkar..men idag har det små känts så hela dan..ingen stor värk utan små hela tiden eller hur jag ska förklara...
och bebisen har rört sig som bara den idag..som vanligt hehe =)
åhhhh vad vi längtar efter bebisen nu..är så frustrerande nu har jag gått två dagar över tiden...känns som om tiden står still...
bara för att man väntar & väntar....jaja inte så mycket att göra åt utan att bara vänta och vänta helt enkelt !!!!!!!!!!!!
har så ont i ryggen och kroppen oxå.....

nää usch vad trött jag är...orkar inte skriva mer just nu !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0