9 dagar kvar till bf !


God morgon torsdag.....

10:35


Vaknade efter nio idag....klev upp och käka frukost...så har jag donat lite som vanligt....
prata med mamma oxå i tele som vanligt hehe....sa till henne att vi kommer dit och visar bilen senare idag..ska tvinga henne att provköra bilen :) hon sa att nää tänk om jag gör nått med den när den är så ny och allt haha...min knäppa mamma tänker alltid så hohohoh...men ska tvinga henne :) hihi....

har ringt lite samtal nu på morgonen oxå...måste posta iväg 2 brev idag oxå...eller en ska postas o den andra ska lämnas in på färna herrgård...men det får vi ta när vi åker till mamma....

det är satans varmt ute...hatar denna äckel värme !!!!!!!!!!!!!!!!!!helt jävla vindstilla & 50+ ute..ja så känns det ialf! usch usch !

men sov lite bättre inatt ialf..men var upp och kissa några gånger inatt som vanligt...men nu är jag skit trött fast jag nyss vakna nästan...så jag sover ju inte bra på nätterna men lite bättre än förra natten ialf...

Nä ska dona lite...Men bloggar lite senare igen...

9 dagar kvar till bf !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0