5 augusti...uppe med tuppen !!


God morgon...

06:14


Själv är man uppe med tuppen redan haha =)
är rätt pigg måste jag erkänna :) vill inte ens veta hur trött jag är mot eftermiddan....
men men....

vi la oss rätt sent igår kväll...sen ringde älsklings mob (alarm) vid 04:20...vaknade då....men låg kvar...kunde fan inte somna om..bebisen vart hur vild som helt i magen då...och då går det verkligen inte att somna...det var full rulle i magen hela tiden...
josefin & kristoffer åkte vid 05:00.....jag låg kvar till 20 över då klev jag upp..kunde verkligen inte somna om !!!!
upp och käka frukost...duscha & fixa mig....prata precis med mamma =)
hon skulle åka 06:20 typ hemifrån..så kommer hon & hämtar upp mig..så åker vi till anna & barnen...så åker mamma o skjusar anna till jobbet..så blir jag kvar där uppe så länge...få se om barnen är vakna då eller om dom sover...

ja sen när barnen är klara och så.....så åker vi hit tar med dogsen och åker hem till mamma !!!!

så nu blir det full rulle från och med snart haha....

10 dagar kvar till bf !!!!! hoppas hoppas bebis vill komma ut då !!!!!!!!

Näpp få se om jag hinner blogga under dan ...men bloggar när jag har möjlighet =)

Ha en svettig dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0