40+3...ingen bebis än !


11:16


FAN vilken natt det var i natt !!!!

Vid 23 tiden igår kväll börja värkarna komma..men då kom dom med ca 20 minuters mellanrum....
gick och la mig...kunde verkligen inte somna för värkarna var så kraftiga...happs låg i sängen och hade ont då & då..
vid 00:30 messa jag mamma och berätta läget..då var det ca 13-15 minuter mellan värkarna...messade även älskling oxå..
sov inte nånting ...jag kunde inte för det gjorde så ont !!!!!!!!!!!
vid 04:00 gick jag och duscha för jag hade såå ont när värkarna kom...duschade varmt ett bra tag sen så la jag mig igen...
men kunde inte somna då heller....låg och vred och vände på mig och hade ONT !
messade älskling vid 05:00 tiden att det var ca 7-10 minuter mellan värkarna då....
Han slutade jobbet vid 06:00 så lite efter det kom han hem....men sen så börja värkarna dra ut på tiden..typ 15-20 min mellan värkarna..happs?.........
vi la oss kring 07:00.....hade värkar då med men somna faktiskt vid 07:30...vaknade efter 10:00 och var mega kissnödig..men inga värkar.. VA FAN ?????......
gick ut med hundarna så dom fick göra sitt...sen så prata jag med mamma...
hon bad mig ringa till förlossningen och berätta detta och fråga...

Så jag ringde till förslossningen och berätta om allt jag skrivit..då sa hon att det var "vanligt" att det upphör och sen kommer det tillbax igen osv osv osv...

fan jag blir tokig...är så fruktansvärt trött nu....har sovit MAX 15 MINUTER på hela natten + morgonen...ja så kunde jag somna vid halv åtta imorse..men från kl 23:00 igår kväll till 07:30 imorse så länge var jag vaken ...så jag känner mig helt borta i skallen typ...

HELVETE vilken smärta jag hade inatt.så stråla det i ryggen samtidigt som mega värkarna kom..trodde där ett tag att jag skulle avlida,,,seriöst !!!gjorde galet ont..
dom värkarna jag haft förut är som en fis i rymden gemfört med dessa värkar jag hade igår kväll,inatt och imorse...

var bomb säker på att vi skulle få åka in i natt/tidigt imorse..men icke....

har precis käkat 2 mackor.var vrålhungrig när jag vaknade vid 10 tiden..

Nu ska jag ta och gå och lägga mig igen......

Bloggar senare igen !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Hoppas det blir bra med bebisen.

2009-08-18 @ 14:37:16
URL: http://jessicaflippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0