40+3..denna väntan är en plåga !



Hej !!

16:51


Inget har hänt sen sist..har haft strålande värkar i ryggen...och har haft typ 3 värkar men inge mer..
hoppas hoppas det händer nått snart...orkar inte vänta längre..nu är det bara en plåga att vänta på att det ska sätta igång igen....

startade tvättmaskinen för ett tag sen oxå...hängde precis upp det på tvättstället..fick bli inne idag eftersom att om jag lägger ut den på balkongen så blåser hela skiten omkull för det blåser storm ute..och sen om jag hänger ut de på torkvindan så kommer det att börja regna..ser ut att bli regn när som helst...

idag blir det nog pizza för oss..vi har varken lust eller ork att ställa oss och laga mat...
sen blir det en film ! perfekt slapp dag..vila upp krafterna inför förlossningen :)
är fortfarande helt matt i kroppen efter nattens bravader...huvudvärk har jag med..eftersom jag sovit så lite...


nu är älskling på en cykel tur med hundarna..så dom blir av med sin energi :)
så dom kan slappa resten av kvällen,,

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0