40+3....blir galen snart !



Hej !!!

14:48


Vaknade vid 13:30...skönt att jag kunde sova lite ialf.....är sjukt trött fortfarande..men ska bara ta det lugnt och vila nu resten av dan...och hoppas på att det sätter igång igen snart.....

pratade med tea för ett tag sen oxå...hon har ju fått sin söta grabb isak :)
vi babbla på rätt länge..skönt att babbla av sig lite med nån om mina "Känslor" eller ja efter detta i natt(eftersom det inte var många dagar sen hon födde sin son så)..det känns så frustrerande att det vara la av sådär...men men bara vänta & se..nått är ju på gång ialf...

var svettig som en svettig karl när jag vaknade...skit mysko eftersom vi hade ju på ac:n i sovrummet o det var inte varmt men ändå var jag så varm så det nästan rann om mig...men nu är jag inte så svettig längre ialf hehe..

det strålade lite i ryggen nyss..eller nere vid svanken...sen har jag bara haft som lite lätt mensvärk...gahh kan det inte sätta igång med monster värkarna igen...det var ingen höjdare eller skönt men då händer det ju nått..

var så slut i kroppen imorse när jag inte sovit på hela natten så jag var helt skakis i kroppen...kände mig hur konstig som helst i skallen...men nu känns det bättre när jag fått sova lite ialf...

få se om det blir likadant i natt igen då...NU vill jag få UT ungen..orkar inte vänta längre...man går ju som på nålar och väntar & väntar...

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0