40+2...vart aktiv idag =)


Hej hej !!

15:10


idag har jag grejat lite :) kan inte hålla mig fast jag har en jätte kagge haha...
fixa lite i "hundrummet" där våran bebis kommer att ha rummet sen när h*n är större...
kallar det hundrummet eftersom att vi har en soffa där som hundarna brukar ligga i och så =)
det är ju prinsess bård där nu :) få se om vi får fixa om det eller ej =)
ialf så greja jag lite där inne...
strök 4 par gardiner...tog bort dom som var där och la dit dom andra..vart mycket fint !!!!!

sen gick jag en lååång promenad med hundarna..herrejesus vad jobbigt det var...på vägen hem nästan framme så trodde jag att jag skulle avlida för det var så jobbigt haha..men vi kom hem ialf =)
älskling ringde mig när ja & hundarna var på hem vägen..han undra vart vi var :)

ah och nyss så stekte jag 2 ägg och käka två mackor ! eftersom att älskling vaknade ganska nyligen så åt han ju frukost =)
så det blir mat senare ikväll för oss...

funderar på om jag ska ta och dammsuga...massa hundhår över allt...o dammtussar börjar komma lite smått här & där..då är det tamme tusan dax att dammsuga =)
men så ska jag ha orken till det oxå....vi får se hur det blir...startade diskmaskinen nyss ialf=)

Näpp bloggar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0