3 dagar kvar..jag bara klagar & klagar !!!


17:58

trött,trött,trött & åter trött....har en jädra massa förvärkar oxå...ryggen gör skit ont...
var "tvungen" att hämta in tvätten utifrån för det såg så mörkt ut på himlen där ett tag så jag trodde att det skulle blir regn..men vad fel jag hade...men nu är dom inne ialf :) har inte orkat vika in dom i skåpet än..dom ligger vikta i tvättkorgen än så länge :)
startade diskmaskien för ett tag sen...den är väl klar snart...
fyyy vad varmt det är ute..jag som trodde det skulle bli mulet & "kallt" idag..men nejdå så klart inte..ska vara kvaft som fan varje jävla dag...suuuuuuck !!!

är ialf helt slut! i varje kroppsdel.....foglossning som fan har jag med =(

gud vad jag klagar nu men åhh det är så jobbigt att ha alla dessa "krämpor" och bara vänta & vänta på att förlossningen ska sätta igång....men det blir väl min tur snart hoppas jag haha =)
man får tänka att i slutet av denna månad har vi våran älskade bebis ialf !! för då har den ju kommit..sen vet man ju inte när h*n vill komma ut..men senast den 29:e denna månad..för då har jag gått över 2 veckor den 29:e....
men HOPPAS HOPPAS INTE jag går över tiden =( usch vore inte alls kul..sen så börjar ju älskling att jobba igen nu på söndag och jag är beräknad på lördag..så om jag går över tiden så hinner han börja jobba och då blir det ju döds pirrigt om det sätter igång när jag är hemma själv..visst då ringer jag hem han men ändå !!!!!!! vore så perfekt om bebisen ville komma innan söndag =)

Nää ryggen värker på som fan =( måste lägga mig ner i soffan igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0