3 dagar kvar till bf....



nathalie: ja precis...idag har jag faktiskt inte gjort mycket :) ovanligt för mig hahah...
nä usch vill verkligen inte gå 2 veckor över tiden det skulle suga =( nu är man såå trött på att vara gravid! nu får vi hoppas på att bebisen vill komma ut snart.....Puss !!



Hejhej!!!

16:11

Nu har vi precis käkat mat...vi var bra hungriga...hatar att bli så där överdrivet hungrig...men nu är man mätt & belåten ialf..
pappa,jossan och hugo kom förbi tidigare idag...och tommy...så pappa åkte till fagersta för att köpa nån del till släpkärran så tommy,jag,älskling,jossan och kita & hugo åkte till herrgårdsängen :) släppte hundarna där och dom sprang som tokar..kasta boll till dom =) full fart på dårarna hahaha....sen när dom var trötta så gick vi alla ner till vattnet när dom fick bada och simma =) ja sen åkte vi hit..pappa ringde då att han var på väg hit igen så tommy,jossan och hugo åkte hem till sig..(eller till tommy)....så pappa åkte dit sen för att hämta jossan & hugo....

tidigare när mamma & comp var här i skbg så hade dom med sig wilma =) så bägge hundarna har vart i storstan idag haha...annars bor dom ute i vischan med mamma & pappa ju =) men dom skötte sig såååå bra så !!

Nu har jag änu ondare i ryggen..."sticker"/ "bränner" till i magen då & då...
åhh bebis kom snart vi orkar inte vänta längre :)
messade till tea idag och fråga hur hon och bebisen mådde osv..fick till svar att dom mår bara bra och att dom ev ska åka hem imorgon..hon skulle ringa mig när hon är hemma..så får vi prata lite om hur allt gick osv :)

Nä fyfan nu bränner det i ryggen ska ta och lägga mig ner i soffan....

Bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0