28/8...Fredag !



God morgon....

10:17


Enya ligger och sover sött i vagnen just nu...mätt och belåten =)
har plockat och donat lite...bäddat sängen osv..startade även en maskin med enya kläder...mormor & morfar hade köpt enya en massa fina rosa baby kläder som hon fick igår :) tusen tack! så dom tvättar jag just nu..sen blir det en till maskin med våra kläder osv...hoppas att det inte börjar regna så man kan hänga all tvätt ute..

idag ska vi bara ta det lugnt och mysa med våran dotter...ta en promenad sen oxå...hon verkade ju älska att sova ute i vagnen....
tommy (min storebror) skickade över bilder till mig på msn..för dom tog kort igår när dom var här :) kan ta och ladda upp dom här strax...

Sen ska jag ta en dusch..passa på medans prinsessan sover :)


Tommy & Enya !




Theodor...



Enya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0