19:58! vattnet har gått wohow!




God kväll...


vi har precis kikat klart på nyaste wallander filmen..den var bra!!
och helt plötsligt när jag satt i soffan och kika på filmen så gick vattnet :)
sprang på toa och såg att det var vattnet som kom..vart en aning blött i brallan haha..
ringde mamma och berätta läget..hon vart så uppspelt =) vem blir inte det liksom hehe...
ah ringde sen till förslossningen och berätta..hon tog mitt person nr och skrev in när vattnet gått osv och fråga lite..
sen sa hon att värkarna brukar komma igång efter nån/några timmar efter att vattnet gått..men om jag inte får några värkar så ska jag ringa dom imorgon fm och så får jag komma in för en undersökning...

så nu händer det grejer :) har dock inga värkar än..men nu är det igång på riktigt !!! ÄNTLIGEN så som vi alla väntat....
men nu börjar man fundera på förslossningen..hur satans ont det kommer att göra haha...
men men det går som det går helt enkelt =)

Ska ta en dusch strax för jag är en aning blöt i brallan....få se om det kommer mer vatten när jag duschat & bytt brallor o så..vore så typiskt :) hehe..

Nää bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0